Tuesday, April 15, 2014

Roti Bakar kat Railway Station Kluang

Korang mesti penah dengar pasal roti bakar railway station kat kluang... dulu pye lah fames... tp sejak Jakim sahkan diorg tidak halal, agak merudum sikit keglamoran cafe ni... tp difahamkan diorang cme menggunakan butter yang yang tak ade sijil halal je... aku pun tak penah pegi sejak tu... kalau tak pantang pegi kluang mesti aku singgah... semalam, adik aku mengidam nak makan roti ni then check status halal die, dah ade... okeylah dapat maka pagi td... macam selalu mse aku pergi dulu2 sentiase penuh... walaupun cume jual roti bakar ade sikit makanan sampingan lain....


Terletak betul2 kat KTM Kluang...


 sebelum roti sampai kami makan nasi lemak dulu.... boleh tahan sedapnya nasi ni...


ermmm... nampak menyelerakan.... sedap... tak silap kaya n coffee dibuat sendiri oleh pemilik...

Layan minah mengidam ni makan... klu tak aku pun tak terfikir nak makan at sini lagi...

Akugilainternet : Ermmm.. klu singgah Kluang jangan lupe singgah kat sini ye....



No comments:

Post a Comment