Friday, February 28, 2014

Tonton Movie Online...

Sape suka menonton movie dan mengadap komputer yang berinternet 24 jam? sejak aku tgh kursus ni selama 6 bulan ni mmg agak bosan kat rumah sbb xde TV... jadi hobi waktu malam adalah download movie dan tengok... jadi dapatlah menghabiskan waktu 1-2 jam waktu malam aku... jangan ade yang mempersoalkan lebih baik buat ibadah... jawapan aku adalah itu antara aku denganNya... hehe... sambung balik cerita... mungkin banyak website yang membolehkan kita menonton movie secara percuma... tapi aku lebih gemar link yang kawan aku, Anna bagi ni... http://glowgaze.com/ ... mungkin akan ada yang kate tak bermoral tgk secara free mcm tu... hellooo... diorg kaya raye dah tu... takkan nak sedekahkan lagi duit RM10 korang kat diorg... ape salahnye sekali sekala...

dalam website ni korang nak download secara direct ke, secara torrent ke, atau tgk secara online pun boleh... drpd website ni kadang-kadang korang tak terpikir pun untuk tengok sebelum ni... tp korg download je then korang akan tau bahawa cerita yang korang tak terpikir tu super duper owesome. ade berapa cerita yg aku suka sangat tgk...
Ermm... tajuk cerita ni 12 Years A Slave... kalau aku pergi panggung tgk ade cerita ni confirmlah aku takkan tgkkan... tp bile aku dah tengok cerita ni kat sini barulah aku tau cerita ni sangat lah menarik...cerita ni mengesahkan seorang yang merdeka tapi diculik menjadi hamba... mcm - macam perkara buruk berlaku dalam masa 12 tahun die jadi hamba... tp last ade juga orang tolong die... serious best... tp aku bagi amaram jangan tonton dgn kanak2 sbb ade 'nudity' scene..

cerita ni pun menarik walau ditonton dlm filem hitam putih... meleleh juga air mata ku ini... mengesahkan seorang bapa nak pegi sangat ke negeri Nebraska untuk claim cabutan bertuah... hari-hari die berjalan kaki nak pergi kat tempat tu walaupun jauh... smpai pening family die terpaksa kejar die dan hantar die balik ke rumah... lastly anak die bawak jugak pergi Nebraska walaupun tau cabutan bertuah tu sebenarnye tak de pun... ape terjadi seterusnya korang download n tgk lah...

filem lain korang tgklah sendiri ye...

Dalam ni pun ade TV series orang putih tu... banyak yang tak ditayangkan kat Malaysia. kalau ditayangkan pun mungkin dah ketinggalan... aku tertunggu-tunggu  siri The Walking Dead... cerita pasal zombie... perang emosi antara manusia dengan zombie, manusia dengan manusia tu sendiri...


website ni bagus sbb ade bagi kelaskan penonton... kalau dibahagian MPAA rating tu ditandakan R , so korang hati-hatilah tgk ye... dan ade dijelaskan jugak kenapa diletakkan R tu...

Akugilainternet : aku jarang tgk wayang... setahun sekali pun payah... selamat menonton...




No comments:

Post a Comment