Friday, February 21, 2014

Macam-macam nak ngadu kat blog ni

Dah RAE tu aku... internet plak kat rumah abah yang bayar... kat sini mentor aku yang bayar... sukahati aku lah nak tulis ape... walaupun seribu kali aku tahu blog ni tak de pembace... (TT) buat muka sedih....

Ni dah tahun 2014... aku tak update sebab laptop aku rosak, xde org nak belikan baru... dapat ganti laptop lame yang aku kasi kat abang, tapi pakai sekejap je lah, rosak balik... nak baiki same je beli baru... ni mak aku sponsor 1 laptop sbb kesian tgk aku asyik pinjam laptop kakak je... tak malukan? dah umur 31 tahun masih mak tolong lagi... ape2 pun, mak, I LOVE U...
lenovo g400s... okey lah... walaupun spec die tak dapat seperti yang aku harapkan tp sekadar layari internet, gune microsoft office dan gne untuk buat kerje part time graphic gne photoshop dan edit video gne sony vegas dah cukup bagiku... yelah dah tua2 ni mane nak main game mcm mase muda2 dulu kan? lagi sekali mak i love you forever n ever... muaaahhhhhh...

Nak ngadu lagi ni...  30 November 2013 lalu adik aku yang bernama siti hanna selamat diijabkabulkan dengan mohammad azaly atau dikenali sebagai jalek... langkah bendul aku... tak pelah aku gembira je...

seriously, aku tak suka mak andam yang solekkan adik aku... pelik solekannya... adik aku ade natural beauty... xyah nak solek over sangat... tp ape2 pun you look stunning on your big day, my lovely little sister... congratulation from my heart... 

Kami... tak cukup forumnye... ade yang hilang ke mane... tapi okeylah dari tak de... yelah adik beradik ramai, susah nak control... aku paling ingat nak ade gambar dengan catharine, our cat, mase tu... kelam kabut cari die kat dalam rumah. nasib baik jumpe dalam almari tengah ketakutan ramai sangat org and ramai bodyguard die yang suka mengekor die...

ape2 pun mmg agak seronok + penat mase ni...
Akugilainternet : best bila adik beradik berkumpul terutama bila ade yang ramai... tp akan jadi sunyi yang teramat bile sorang sorang balik ke rumah masing2...

p/s : banyak benda nak dingadukan lagi... tp next time lah tulis ye...

1 comment: