Monday, April 15, 2013

AKU JADI STUDENT SEMULA (part 2)

Ermmm... dah lepas aku mohon dekat bakery Ria Academy (ABR)... terus je aku dapat offer belajar kat situ... aku belajar dalam masa 6 bulan... ditaja oleh YPM... masa daftar aku pandu dr simpang renggam ke bangi seorang diri... aku ambil masa 4 jam sampai sane... 2 jam dr Simpang renggam ke bangi... 2 jam lg masa aku mencari tempat... yelah GPS xde... surf kat internet pun x de maklumat... ngamuk jugalah mase aku tanya jalan...

lepas jumpa academy 3,4 kali lah aku ulang alik dr tempat belajar ke kereta untuk buat keputusan sama ade nak teruskan atau tidak... perghhh... tempat jin bertendang (aku tak cakap... chef adam cakap istilah tu)... tp call mak... die ckp " Kau dah sampai sane dah separuh melangkah perjalanan kau... teruskan mesti ada banyak kau boleh pelajari..." perghh mak aku pye ayat... atas nasihat mak, aku teruskan... lgpun klu aku balik takut kne marah dengan ayah aku... klu die marah lg sakit telinga berbanding aku dengar mak aku membebel...

akhirnya aku buat keputusan untuk teruskan... jadilah aku seorang student... hehe... kawan2 aku semua sambung master, phd tp aku belajar bakeri tahap 2 plak tu... oklah tu... :)

sambung lg boleh x... penatlah...

No comments:

Post a Comment