Friday, March 16, 2012

Kad mesra petronas...


aku sangat setia dengan petronas... sepanjang hampir 4 tahun, jarang sekali keretaku diisi dengan minyak lain... aku guna minyak lain jika keadaan sangat darurat iaitu dalam satu2 kawasan mmg x de stesen minyak petronas...dalam 3-4 tahun ni juga aku telah pun mempunyai kad mesra petronas untuk memastikan aku sentiasa membeli minyak dengan petronas dan aku masih belum berniat untuk radeem dari point yang diberikan...

tadi aku terniat untuk semak mata ganjaran yang telah aku peroleh kat laman web www.kad-mesra.com.my... dan ku lihat mata ganjaranku sepanjang aku sangat setia dengan petronas adalah.........

441 je ke????????? aku telah menghabiskan beribu duit aku kat petronas... takkan ni je aku dapat... lupa plak... kad aku pernah hilang satu ketika dan pernah rosak... takkan MESRA tak update kot aku punya point yang lepas???...

RAE berkata : perlukan aku menukar minyak kereta kepada syarikat lain... abang aku guna B**** L***, macam2 die boleh radeem n dapat banyak hadiah...

1 comment:

  1. dy ada jugak expiration nya. burn lah kalau x guna dlm tempoh tertentu

    ReplyDelete